مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-28اقتصادي

اجمالی| دستگاه قضا در واگذاری پالایشگاه شازند نظر منفی خود را بارها اعلام کرد


دستگاه قضا در واگذاری پالایشگاه نظر منفی خود را بارها اعلام کرد تا پالایشگاه خصوصی نشود، ولی آقایان تصمیم گرفتند که واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عباس قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه پل شهید صیدی اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر تنها نیم درصد سود صنایعی که در اراک مستقر است به این شهر برسد، اراک به یک منطقه زیبا و پیشرفته تبدیل می شد ولی متاسفانه منافع صنایعی همچون پتروشیمی و پالایشگاه به تهران منتقل می شود.

وی تصریح کرد: واحدهای اراک برای این شهر هزینه زیادی دارد ولی منافع آن به این شهر نمی رسد حتی وقتی درخواست آبیاری درخت ها را می کنیم میگویند پول نداریم! دادستان اراک افزود: استاندار و نماینده های شهر باید این مطالبه را از تهران داشته باشند و بودجه مناسب را برای استان و شهر بگیرند و این در حیطه وظایف دادگستری نیست و مسوولین مربوطه باید با همکاری و پیگیری حق شهروندان را بگیرند، متاسفانه ما در برخی حوزه ها ضعیف عمل کردیم و فرد قابل و پیگیر برای این موضوعات نداشتیم و این تقصیر خودمان است.

قاسمی گفت: در حوزه قضایی استان مرکزی جزو استان امن کشور است  و در حوزه حقوق عامه جزو 4 استان کشور هستیم اما نیاز به مساعدت و کمک همه برای توسعه شهری هم از نظر ظاهر زیبا و هم از نظر امکانات رفاهی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| دستگاه قضا در واگذاری پالایشگاه شازند نظر منفی خود را بارها اعلام کرد

اجمالی| دستگاه قضا در واگذاری پالایشگاه شازند نظر منفی خود را بارها اعلام کرد